Οπτικές Μάρκετινγκ στην Ανταγωνιστικότητα του Σύγχρονου Φαρμακείου
Κυριακή 3 Απριλίου 2016 / 12:00-16:00 / Αίθουσα Ε3
Διοργάνωση: Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς
12:00-12:30 Προσέλευση
12:30-12:45 Χαιρετισμός εκπροσώπου ΒΙΑΝΕΞ
12:45-13:15 Εισαγωγική ομιλία από τον κ. Γιάννη Κούνουπα, γενικό διευθυντή της K-Provoli
13:15-14:00 "Ρόλος, αναγκαιότητα και λειτουργίες του Μάρκετινγκ"
Μάρκος-Μάριος Τσόγκας, επίκουρος καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
14:00-14:30 Διάλειμμα
14:30-15:15 "Δημιουργώντας ενθουσιώδεις εμπειρίες εξυπηρέτησης"
Λαμπρινή Πήχα, διδάκτωρ Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
15:15-16:00 "Merchandising & Αισθητική"
Ευαγγελία Χατζοπούλου, υπ. διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Στη λήξη του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί κλήρωση για τους συμμετέχοντες σε αυτό με δώρο 2 λογισμικά φαρμακείου iTrustMed.
Χορηγός: ΒΙΑΝΕΞ